Zakończenie wsparcia technicznego dla CalderaRIP wersja 15

Szanowni Klienci,

informujemy Państwa, nadal korzystających z CalderaRIP w wersji 15, że od 31 grudnia 2024 r. ta wersja oprogramowania nie będzie miała wsparcia technicznego ze strony Caldera.

Obecnie, firma Caldera koncentruje zasoby wsparcia na nowszych wersjach, aby nadal dostarczać Państwu wysokiej jakości pomoc techniczną i najlepszą obsługę klienta.

Jeśli zapytacie nas: Czy nadal mogę korzystać z wersji 15?

Tak, nadal będziesz mógł korzystać z wersji 15 w swoim obecnym środowisku druku. Jeśli jednak będziesz potrzebować sterowników do nowych urządzeń drukujących i tnących, możemy je dostarczyć wyłącznie dla najnowszej wersji CalderaRIP, co będzie wymagało aktualizacji do wersji 18. Gorąco zachęcamy wszystkich naszych klientów do aktualizacji, aby zapewnić sobie najlepszą wydajność i jakość obsługi.

Jakie rozwiązanie proponujemy? Zaktualizuj oprogramowanie CalderaRIP do wersji 18.

Caldera wkrótce wyda nową wersję CalderaRIP z ekscytującymi funkcjami, które zwiększą Twoją produktywność i jakość kolorów. Skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji o aktualizacji oprogramowania.

Czy są inne możliwości i rozwiązania dla bardziej wymagających klientów? Tak!

Jeśli chcesz, aby Twoje oprogramowanie CalderaRIP było stale aktualizowane, oferujemy kontrakt serwisowy CalderaCare, który zapewnia szereg korzyści:

✓ Wszystkie aktualizacje oprogramowania.
✓ Priorytetowe wsparcie z gwarantowanym czasem odpowiedzi.
✓ Ekskluzywne funkcje (SmartImport, REST API, InkPerformer).
✓ Nielimitowany dostęp do treści premium szkoleń.
✓ I ekskluzywne, specjalne oferty!

Zaktualizuj CalderaRIP teraz w obniżonej cenie!

Od 31 grudnia 2024 r. wszyscy użytkownicy wersji 15 będą musieli zakupić nową licencję RIP, aby uzyskać dostęp do najnowszej wersji CalderaRIP (V18). W niektórych przypadkach możliwe będzie jednak przekazanie obecnych licencji wersji 15 w ramach zniżki na nowy pakiet Caldera.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o aktualizacji oprogramowania!

Zespół Integart

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu:

Paweł Klajn
RIP Software Product Manager
tel.: +48 661 330 325
pawel.klajn@integart.com.pl

Magdalena Frydrych
Dział Sprzedaży Wewnętrznej 
tel: +48 885 662 199
magdalena.frydrych@integart.com.pl