Zgłoszenia serwisowe – teraz w wersji online
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od kilku dni działa nasz nowy system usprawniający tworzenie i przyjmowanie zgłoszeń serwisowych. Wystarczy po wejściu na stronę firmy Integart wprowadzić niezbędne dane kontaktowe oraz informacje dotyczące problemu z urządzeniem a zgłoszenie zostanie przesłane bezpośrednio do działu serwisowego.
System w kilku krokach prowadzi do szybkiego rozwiązania problemu. Jest tak skonstruowany, by pomóc użytkownikowi zdiagnozować i usunąć problem samodzielnie, jeszcze przez ewentualnym wysłaniem zgłoszenia. Wybierając odpowiedni „Typ problemu” Klient uzyskuje podpowiedź „Jak może rozwiązać swój problem”. Jeśli proponowane rozwiązania okażą się nieskuteczne osoba Zgłaszająca powinna podać informacje na temat problemu i wysłać zgłoszenie.
W formularzu zgłoszeniowym znajduje się także dodatkowe pole służące wprowadzeniu wygenerowanego przez urządzenie kodu błędu. Ten, wraz z opisem problemu, jest bardzo przydatnym elementem zdalnej diagnostyki. Dzięki temu serwisant dokonujący naprawy, będzie mógł przyjechać na miejsce w pełni przygotowany np. wyposażony w odpowiednie części zamienne.
Jesteśmy pewni, że dzięki temu systemowi znacznie skróci się czas jaki upłynie od momentu zgłoszenia do usunięcia usterki.
WWW: https://www.integart.com.pl/serwis/zgloszenie/
Korzystając z formularza online oszczędzasz swój czas. Znacznie szybciej będziesz w kontakcie z działem Serwisu.