Serwis

Wykwalifikowany zespół inżynierów z kilkunastoletnim stażem, który posiada obszerną wiedzę techniczną i praktyczne doświadczenie pozwalające na szybkie diagnozowanie usterek i ich usuwanie. Serwisanci ciągle poszerzają swoją wiedzę poprzez odbywanie regularnych szkoleń w zakładach produkcyjnych firmy HP.

Uzyskane certyfikaty uprawniają serwis do instalacji nowych urządzeń, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu firmy HP – zarówno najnowszych jak i starszych maszyn. Dzięki temu posiadacze drukarek wcześniejszych generacji mają stały dostęp do wsparcia i opieki serwisowej, i mogą bezproblemowo realizować procesy produkcyjne.

Serwis zapewnia kompleksową obsługą urządzeń klienta, która obejmuje pełen zakres działań związanych z funkcjonowaniem, naprawami, rozbudową systemów drukujących oraz ich zarządzaniem.

Tabela: Usługi dostępne w ramach serwisu

KategoriaNazwa usługiTypOpisDostępność
Usługa wsparcia
Ocena instalacjiDostarczana z drukarkąKompleksowa analiza sprawdzająca różne aspekty planowanej instalacji w szczegółach, zgodnie z procedurą producenta.yes
Usługa wsparcia
InstalacjaDostarczana z drukarkąUsługa instalacji drukarki HP Latex w lokalizacji u klienta w pełnym zakresie funkcjonowania.yes
Usługa szkoleniowa
Szkolenie – poziom pierwszy operatoraDostarczana z drukarkąSzkolenie operatorskie z drukarki HP Latex - jej głównych systemów, cech, komponentów, prawidłowego funkcjonowania i konserwacji.yes
Usługa szkoleniowa
Szkolenie - poziom drugiNa życzenieProgram szkoleniowy mający na celu zwiększenie doświadczenia operatorów w obrębie diagnostyki, obsługi, konserwacji i wyeliminowania błędów popełnianych podczas eksploatacji urządzenia.yes
Usługa zwiększania wydajności
Ramp-upDostarczana z drukarkąUsługa wsparcia wykonywana po instalacji urządzenia na miejscu eksploatacji. Inżynier serwisu sprawdza czy urządzenie eksploatowane jest z jego pełnym potencjałem i czy nie są popełniane błędy operatorskie.yes
Usługa wsparcia
HotlineDostarczana z drukarkąZawiera wsparcie telefoniczne i zdalne rozwiązywanie problemów. Obejmuje aktualizację oprogramowania, ponowną jego instalację, sprawdzenie błędów i ich eliminację. Wsparcie jest dostępne z nielimitowanym czasem konsultacji.yes
Usługa wsparcia
Wsparcie "on site"UmowaUsługa rozszerzonego serwisu realizowana u klienta. Polega na przywróceniu drukarki do poprawnej pracy w terminach uzgadnianych z klientem. Możliwa dostępność serwisu 24h na dobę przez 365 dni w roku.yes
Usługa wsparcia
Zestawy konserwacyjneNa życzenieWymiana zestawów konserwacyjnych, eksploatacyjnych, i części potrzebnych do poprawnej pracy drukarek wymienianych po określanym przebiegu.yes
Usługa wsparcia
Konserwacja zapobiegawczaNa życzenieUsługa przeznaczona dla właścicieli drukarek, którzy potrzebują serwisu, aby wykonać na miejscu prewencyjną, okresową konserwację dla utrzymania drukarki na najwyższym poziomie operacyjnym.yes
Usługa szkoleniowa
Szkolenie: RIP – ONYX i CalderaNa życzenieUsługa szkolenia operatorów drukarek w zakresie aplikacji. Po szkoleniu kursanci będą mieli zdolność instalowania, utrzymania i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem rippującym oraz wykorzystywanie ich pełnych możliwości.yes
Usługa zwiększania wydajności
Color managementNa życzenieUsługa zaprojektowana tak, aby pomóc operatorom zoptymalizować jakość kolorów, ich spójność oraz dopasować do innych urządzeń w środowisku druku. Ta usługa jest świadczona na miejscu, w siedzibie klienta.yes
Usługa dopasowana
PrzeniesienieNa życzeniePrzeznaczenie: dla posiadaczy drukarek, którzy poszukują wsparcia w zakresie pełnego przeniesienia ich sprzętu w obrębie kraju i nie tylko. Wsparcie udzielane jest przez certyfikowanego inżyniera.yes
Usługa dopasowana
RecertyfikacjaNa życzenieUsługa dedykowana dla posiadaczy drukarek (także właścicieli używanych maszyn), których gwarancja lub wsparcie wygasło. Obejmuje ona inspekcję w celu zidentyfikowania wszystkich czynności, które muszą być wykonane przed oficjalnym odbiorem drukarki. Po tych czynnościach będzie możliwe zawarcie umowy o świadczenie usług serwisowych.yes
Kontakt
close slider

Serwis:

Janusz Rzeszotkowski
tel. 607 041 131
serwis@integart.com.pl


Administratorem danych osobowych jest Integart sp. z o.o., 55-330 Błonie, ul. Maszynowa 1. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z Polityką Prywatności.